Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Imagine/Φαντάσου


Ήρθε και η τελευταία μέρα του χρόνου...
Μικρο κοριτσάκι τέτοια μέρα τα μεσάνυχτα, όπου και αν βρισκόμουν, έκλεινα τα μάτια μου και ευχόμουν ένα μόνο πράγμα, Ειρήνη και Αγάπη στην Γη. (πρέπει να ήμουν χίπις σε προηγούμενη ζωή, δεν εξηγείται αλλιώς)
Με την εφηβεία και όλα τα προβλήματα που πάνε μαζί, έβαλα όλες αυτές τις ανησυχίες στην άκρη. Μέχρι που μια μέρα ανακάλυψα και γω τον John Lennon και το τραγούδι "Imagine". Δεν υπάρχει χρονιά που να μην το ακούω τέτοια μέρα, πιστεύω πως είναι η πιο όμορφη ευχή που μπορεί κανείς να κάνει. Βέβαια θα ευχηθούμε Υγεία και Χαρά αλλά υπάρχει κάτι καλύτερο από το να είναι ο κόσμος όλος ενωμένος; Αγάπη, Αγάπη, Αγάπη.... Αυτή είναι η  ουσία! Καλή Χρονιά σε όλους!
Φαντάσου πως δεν υπάρχει παράδεισος
Είναι εύκολο αν προσπαθήσεις
Καμία κόλαση κάτω από μας
Πάνω από εμάς μόνο ουρανός
Φαντάσου όλους τους ανθρώπους
Να ζουν για το τώρα
Φαντάσου πως δεν υπάρχουν κράτη
Δεν είναι δύσκολο να το κάνεις
Τίποτα για το οποίο να σκοτώνεις ή να πεθαίνεις
Και καμία θρησκεία επίσης
Φαντάσου όλους τους ανθρώπους
Να ζουν τη ζωή ειρηνικά
(Ρεφραίν)
Εσύ...
Εσύ μπορείς να πεις πως είμαι ονειροπόλος
Αλλά δεν είμαι ο μοναδικός
Ελπίζω κάποια μέρα να μας συνοδέψεις
Και ο κόσμος θα γίνει ένα
Φαντάσου καμία ιδιοκτησία
Αναρωτιέμαι αν μπορείς
Καμία ανάγκη για απληστία ή πείνα
Η δική μας αδελφότητα ανθρώπων
Φαντάσου όλους τους ανθρώπους
Να μοιράζονται όλο τον κόσμο
(Ρεφραίν)
Και ο κόσμος θα ζει σαν ένα
Taken from http://lyricstranslate.com/el/imagine-fantasoy.html#ixzz3NTbuiMlB

2 σχόλια:

  1. Θαυμάσιος επίλογος Αθηνά μου, γεμάτος νοήματα που παραμένουν όνειρα δυστυχώς... Καλή Πρωτοχρονιά κι από δω και πολλά φιλιά! Σε βάζω στο blogroll μου για να βλέπω τις αναρτήσεις σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειμαι και γω λιγο ονειροπολη αλλα η ελπιδα πεθαινει τελευταια... σ'ευχαριστω πολυ!!πες μου πως γινεται να βλεπω και γω τις δικες σου αναρτισεις? Φιλακια! Καλα να περασεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips