Σάββατο, 3 Ιανουαρίου 2015

Μετά τις γιορτές.... λίγη γυμναστική...


Η περίοδο των γιορτών έχει περάσει και μας άφησε με καλές αναμνήσεις από τους φίλους, την οικογένεια και....το καλό φαγητό!! Δεν με ξαφνιάζει που στόχος μου για το 2014 είναι να χάσω τα κιλακια που πήρα τις τελευταίες μέρες κάνοντας λιιιγη δίαιτα (μην το παρακανουμε ομως δειτε  εδω) και πολλή γυμναστική. Πείτε μου ότι δεν είναι και ο δικός σας στόχος!! Πόσοι από μας όμως το έχουμε πει και πόσοι θα το κρατήσουν; Θα γραφτούμε στο γυμναστήριο και μετά από ένα μήνα θα πούμε "δεν βαριέσαι, μια ζωή την έχουμε", η "ωχ ποιος παει μέχρι το γυμναστήριο, βαριέμαι!", η ακόμα "δεν έχω χρόνο". Και τελικά θα πάνε τα λεφτά μας χαμένα
Γι'αυτο και γω Μαμ'ζελες (και Μεσιε) σας έχω βρει μερικές ασκήσεις που θα κάνετε στο σπιτάκι σας (και λίγο έξω, να παίρνουμε και λίγο αέρα βρε παιδιά!), σηκώστε το ποπό σας από την καρέκλα και ακολουθήστε με... Εν, δυο, εν, δυο...
Λίγο Stretching


Λίγους κοιλιακούς

Λίγο τρέξιμο η απλό περπάτημα με τον/την αγαπημένο/η σας

Λίγο hula hoop

Έτοιμες! Λίγα λεπτά την ημέρα αρκούν!

3 σχόλια:

  1. Καλά κάνεις και τα λες, γιατί εδώ και 3 μήνες (πότε πέρασαν;) σταμάτησα τη γυμναστική :( Κι έφαγα και πολλά γλυκά στις γιορτές... Καλημερούδια και φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Πετρα! Και γω το ιδιο σταματησα την πρωινη μου γυμναστικη ενα μηνα πριν τις γιορτες (παναθεμα αυτες οι γιορτες!!!) ευτιχος τελειωσανε και επιστρεφουμε σε νορμαλ καταστασεις! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ χρόνια τώρα επιλέγω το περπάτημα ειτε μπονη ειτε με παρέα κι είναι τελειο όπως και να το δεις!!! Βλέπεις όμορφα τοπία ή κανεις και βολτα στα μαγαζια και περνάει ευχαριστα η ωρα με μουσικούλα ή συζήτηση και δεν καταλαβαινεις πως χάνεις ποντους/κιλα και ανεβαίνει κι η διάθεση!!!
    Το μόνο που θα ήθελα τωρα είναι να αρχίσω να πειθαρχώ λίγο παραπάνω στη διατροφή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips