Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Δεν θα με ξανά πονέσει το κεφάλι...

Θα το έχετε προσέξει με παλιές αναρτήσεις μου αλλά εκτός από την "αγγελική" μου πλευρά (γκουχουγκουχουγκουχου)  έχω και μια πιο "σατανική" να πούμε; Πιο περίεργη θα ήταν πιο σωστό.  Θυμηθείτε εδώ και εδώ και εδώ Μια πλευρά που ίσως μου βγαίνει επειδή μεγάλωσα με μεγαλύτερα αδέρφια, συνήθως τα αγόρια δεν είναι που αγαπάνε περισσότερο τις ταινίες τρόμου;
Θυμάμαι που ήμουν περίπου 11-12 χρονών όταν είδα την πρώτη μου ταινία τρόμου και αυτή ήταν "Ο εξορκιστής". Τρομακτική για ένα κοριτσάκι ,ναι, αλλά η αδρεναλίνη που μου έδωσε και η περηφάνια που την είδα μέχρι το τέλος με έκαναν να συνεχίσω να βλέπω τέτοιες ταινίες (και ναι, δεν έγινα ούτε σατανιστρια, ούτε σκότωσα ποτέ κανένα αν και γελάω σαν ψιχακιας (μουαχαχαχαχαχ) όταν βλέπω κεφάλια, πόδια και χέρια κομμένα,  και φωνάζω και ξυπνάω όλη την πολυκατοικία όταν βλέπω φαντάσματα....

Εάν υπάρχει μια γιορτή που ζηλεύω στους Αμερικανούς, αυτή είναι το Halloween που γιορτάζετε αύριο. Αφού δεν το γιορτάζουμε στην Ελλάδα ας το γιορτάσουμε τουλάχιστον στο μπλογκ μου με το δικό μου τρόπο, με παλιές φωτογραφίες φυσικά. Σας έχω βρει κάτι πραγματικά, πραγματικά όμως, πολύ περίεργο, γελοίο και "τρομακτικό"...
Μια από τις αγαπημένες μου παλιές εποχές είναι η Βικτοριανή. Είναι η πιο σκοτεινή, σκεφτητε  τον Frankenstein, τον Dracula και τον Jack the ripper.... Σε αυτή λοιπόν την "υπεεεροχη" εποχή, η θνησιμότητα ήταν τόσο πολύ υψηλή λόγο της χολέρας η της φυματίωσης που κάπως έπρεπε να αντιμετωπίσουμε το θάνατο, να γελάσουμε με αυτό;να μην είναι πια ταμπού; να μην το φοβηθούμε απλά . Εκτός που οι άνθρωποι της εποχής φωτογραφιζόταν με τους πεθαμένους (οι Post mortem φωτογραφίες ήταν  η πρώτη μου ιδέα για ανάρτηση, μετά από σκέψη την άφησα στην άκρη γιατί θα ήταν άκρος σοκαριστικη. Post mortem φωτογραφίες εδώ μόνο αν δεν θέλετε να κάνετε εφιάλτες την νύχτα.) είχαν ένα περίεργο μακάβριο χιούμορ και όπως εμείς πειραματιζόμαστε με το photoshop και το instagram έτσι και οι φωτογράφοι της εποχής έκαναν τα δικά τους πειράματα.... Φαίνεται να λάτρευαν... τα κομμένα κεφάλια 
Μουαχαχαχαχαχαχαχα, μουαχαχαχαχαχααχαχαχα, μουαχαχαχαχαχαχαχα... Happy Halloween!

2 σχόλια:

Blogging tips