Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Σήμερα ο Bob Marley θα έκλεινε τα 70...


Καλοκαίρι 1985 ο μεγάλος αδερφός μου μόλις πήρε την άδεια οδήγησης του και αποφασίζουμε να έρθουμε διακοπές στην Ελλάδα με το πρώτο του αυτοκίνητο. Για πάνω από 2,5 μέρες (τόσο ήταν το ταξίδι τότες), θα ξεχάσω ότι υπάρχουν Madonna, Michael Jackson και Wham! και θα ανακαλύψω ότι υπάρχει κάτι καλύτερο...Αρχίζουμε το ταξίδι μας, ο αδερφός μου βγάζει μια κασέτα από την τσέπη του, την βάζει στο κασετόφωνο του αμαξιού , είμαι 11 χρονών και ακούω για πρώτη φορά στην ζωή μου τον Bob Marley, το album; Legend
Μου χρειάστηκαν μερικά χρόνια να είναι καλά τα αγγλικά μου για να καταλάβω πόσο σημαντικά ήταν τα τραγούδια του και τι ωραία μηνύματα είχαν. Πόσο όμορφα μιλούσε για την αγάπη, για την ειρήνη, για την ζωή, για την επανάσταση αλλά και για την καταπίεση των μαύρων από τους λευκούς. Είμαι πάρα πολύ τυχερή που είχα μεγάλα αδέρφια που μου έμαθαν να ακούω την σωστή μουσική.
Δεν θέλω να γράψω τίποτα για την ζωή ,θα μας έπαιρνε πολύς χρόνο. Σαν σήμερα που θα έκλεινε τα 70 του ήθελα απλά να θυμηθούμε ένα θρύλο της μουσικής.
Τα αγαπημένα μου τραγούδια του

Αυτό το τελευταίο τραγούδι δεν το τραγουδάει εδώ ο ίδιος ο Bob Marley αλλά πιστεύω πως είναι ένα από τα πιο όμορφα αφιερώματα που έγιναν ποτέ. Είναι διάφοροι μουσικοί από όλο τον κόσμο που μας δείχνουν την απόδειξη ότι η μουσική δεν έχει σύνορα. Let's get together and feel all right....


2 σχόλια:

  1. Πραγματικά, αξεπέραστος, διαχρονικός, αιώνιος, συναρπαστικός... Πολλά γλυκά φιλιά και καλό σ/κ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλα τον λατρευω!! φιλια και καλο σαββατοκυριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips