Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Μυστικά ομορφιάς...

Audrey Hepburn, Marilyn Monroe, Sofia Loren... τόσο όμορφες γυναίκες! Ποια ήταν τα μυστικά ομορφιας τους;

Το έχω πει και θα το λέω συνέχεια γυναίκα χωρίς καμπύλες δεν είναι γυναίκα!!

Προτιμώ να χάσω το σκουλαρίκι μου από το να με πιάσουν χωρίς make up μας έλεγε η Lana Turner...
Η Carole Lombard έλεγε ότι ζει σε ένα κόσμο φτιαγμένο για τους άνδρες αλλά ποτέ δεν ξεχνά ότι η πρώτη δουλειά της γυναίκας είναι να επιλέξει την σωστή απόχρωση κραγιόν.

Η Bette Davis ελεγε "Το Hollywood πάντα ήθελε να είμαι όμορφη, αλλά εγώ αγωνίστηκα για ρεαλισμό."

Η συμβουλή της Judy Garland: "Πάντα να είσαι μια έκδοση πρώτης τάξεως του εαυτού σου παρα να είσαι έκδοση δεύτερης τάξεως κάποιου άλλου."

Η Joan Crawford ελεγε "Νομίζω το πιο σημαντικό πράγμα που μπορεί να έχει μια γυναίκα, εκτός από το ταλέντο, είναι ο κομμωτής της."

"Η ομορφιά είναι το πώς αισθάνεστε μέσα, και αυτό φαίνεται στα μάτια σας. -Σοφια Λορεν

Η Shirley MacLaine έλεγε «Θέλω οι γυναίκες να είναι απελευθερωμένες και να εξακολουθούν να είναι σε θέση να έχουν ένα ωραίο κώλο και να το κουνάνε."

"Αγάπη μου, τα πόδια δεν είναι τόσο όμορφα, ξέρω ακριβώς τι να κάνω με αυτά." Marlene Dietrich

«Δεν χρειάζεται να είμαι μια απομίμηση μιας λευκής γυναίκας που το Χόλιγουντ ελπίζει πως θα γίνω. Είμαι εγώ, και είμαι, όπως καμία άλλη."Lena Horne

Είμαι γυναίκα και το απολαμβάνω! Marilyn Monroe
Και θα τελειώσω με το πιο όμορφο απ'ολα

"Για όμορφα χείλη, να λες μόνο ευγενικά λόγια. Για όμορφα μάτια, να αναζητας το καλό στους άλλους. Για λεπτή σιλουέτα,πάντα να μοιράζεις το φαγητό σου με τους πεινασμένους. Για να έχεις όμορφα μαλλιά, άσε ένα παιδάκι να σου τα χαϊδεύει τουλάχιστον μια φορά την ημέρα. Για κορμοστασιά, περπατά με την γνώση πως ποτέ δεν είσαι μόνος. Audrey Hepburn

2 σχόλια:

  1. Ξεκίνησα να λέω ότι προτιμώ να χάσω το μέικ απ μου, παρά το σκουλαρίκι μου (γιατί δεν βάζω μέι απ!), αλλά διάβασα αυτό στο τέλος και το βρήκα υπέροχο! Και τι γυναίκες όμως ε; Φιλιά πολλά Αθηνά μου και καλό απόγευμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ομορφια καθε γυναικας ειναι οτι ... ειναι Γυναικα! με οτι συμπεριλαμβανει η λεξη! με τις καμπυλες, την συμπεριφορα , με την εμφανιση . Γι'αυτο να το απολαμβανουμε, να το παιζουμε, να το παρακανουμε... δεν ειναι κακο! Φυση ειναι! Το να εισαι καλος ανθρωπος ειναι κατι πιο σπανιο, οταν το εχεις μεσα σου και φενεται απ'εξω ειναι οτι πιο ομορφο! Ξερεις ποσες εμφανισιμες γυναικες γνωριζω αλλα επειδι εχουν κακια γλωσσα σου βγαζουν μια ξινιλα; Καλο σου απογευμα Πετρα!! καλο σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips