Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Το μπλογκ μιας γυναίκας που χρειαζόταν μια χρονομηχανή

Γεια σας!
Είμαι η Αθηνά Γκολφινου. 42 χρονών, όχι πια Mam'zelle αλλά Μadame. Παντρεμένη με τον Δημήτρη, και πρόσφατα μαμά μιας υπέροχης κορούλας!!!. Μένω στην Λάρισα εδώ και 6 χρόνια. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Βέλγιο από Έλληνες γονείς και ήρθα στην Ελλάδα το 2002.
Τότε άρχισα να φτιάχνω και κοσμήματα (δεν πήγα ποτέ σε σχολή αλλά μου αρέσει πάντα να μαθαίνω καινούργιες τεχνικές από μόνη μου). Βοηθάει πολύ το Youtube!
Το άλλο μου χόμπι είναι το σινεμά κυρίως το παλιό κλασσικό Hollywood , οι Ινδικές ταινίες και φυσικά οι Γαλλικές ταινίες αφού μητρική μου γλώσσα είναι τα Γαλλικά.
Θα ήθελα χάρη σε αυτό το μπλογκ να σας ταξιδέψω σε άλλες εποχές, να μάθουμε διάφορα πράγματα,  να ξεφύγουμε λίγο από το κόσμο μας αλλά ίσως και γιατί όχι να το καταλάβουμε καλύτερα. Να βάλουμε λίγο ρομαντισμό στην ζωή μας, λίγη γλύκα, να ξανανιώσουμε παιδιά...
Καλώς ήρθατε στο μπλογκ μια γυναίκας που χρειαζόταν μια χρονομηχανη... καλώς ήρθατε στο κόσμο της Mam'zelle Gaga...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips